HTML

Gondolkodj és élj szabadon

Friss topikok

  • A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: "Miért rossz ötlet a tüntetés?" Mert nagyon pofanverjuk a libbantakat. (2018.04.13. 01:28) Miért rossz ötlet a tüntetés?
  • randomnotexists (törölt): @a BircaHang Média szerk.: Igen, fentebb is látom, hogy mellébeszélsz és értetlenkedsz. (2016.10.21. 05:13)
  • TheSaurus: @Megmon Doember: Esetleg fel lehetne ajánlani a "bagázsnak" 1000 Md Ft-ot, ha ingatlanjaikat hátr... (2016.10.06. 08:17) Elegem van!
  • Hiszékeny: Én csak azt tudom, hogy hiába ragaszkodnék a magyar termékhez, drága. Bármilyen áruban is gondolko... (2013.08.01. 10:16) Támogasd a magyar termelőt, vegyél magyar árut! (Vagy ne?)
  • Megmon Doember: @mcs: @adamis.ivan: Persze-persze. Itt most csak elvileg elmélkedek, mert ráérek :) (2013.03.13. 17:02) Áder nem létező dilemmája

Címkék

Támogasd a magyar termelőt, vegyél magyar árut! (Vagy ne?)

2013.07.30. 23:33 Megmon Doember

Pár napja egy dinnye ügy kapcsán jött elő megint a téma. A konkrét ügy kicsit összetettebb, nem is kívánok részletesen foglalkozni vele, de apropónak megteszi.

Magyar ember vagyok, számomra fontos, hogy a hazai termelőket támogassam. Ezért ha van választék hazait veszek. Még akkor is ha kicsit gyengébb a minősége, esetleg drágább.
Ugye, jó hazafi vagyok?

Van nekem egy kisfiam. Most tanul járni. Én vagyok az apja, ezért fontos nekem, hogy amiben lehet támogassam. Ha látom, hogy indul már ugrok is. Fogom a kezét, hogy tudjon menni, nem hagyom elesni.
Ugye, jó apuka vagyok?

Gondolom kitaláltátok már, hogy mire gondolok?
Önállóságra, vagy függőségre akarom a gyereket nevelni?

És nem, nem azt mondom, hogy csináljon mindent egyedül. Mikor megszületik még tehetetlen, mindent helyette kell csinálni. De aztán szép lassan el kell engedni a kezét. Azt akarom, hogy azért ne essen el mert erős és ügyes és nem azért mert fogom a kezét.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legyszabad.blog.hu/api/trackback/id/tr895434980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiszékeny 2013.08.01. 10:16:38

Én csak azt tudom, hogy hiába ragaszkodnék a magyar termékhez, drága. Bármilyen áruban is gondolkodom.
Én részemről nemigazán tudom megvenni, legyen az füstölt húsok, kolbász, tejtermék stb. Mindenből kellene. Zöldség-gyümölcs... a piacon viszont csak magyar paprikát, zöldséget veszek. Az alapvető árukat.
Szeretném támogatni a magyar terméket, nem tőlem függ, hogy nem megy...
Én próbálkozom...
süti beállítások módosítása