HTML

Gondolkodj és élj szabadon

Friss topikok

  • A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: "Miért rossz ötlet a tüntetés?" Mert nagyon pofanverjuk a libbantakat. (2018.04.13. 01:28) Miért rossz ötlet a tüntetés?
  • randomnotexists (törölt): @a BircaHang Média szerk.: Igen, fentebb is látom, hogy mellébeszélsz és értetlenkedsz. (2016.10.21. 05:13)
  • TheSaurus: @Megmon Doember: Esetleg fel lehetne ajánlani a "bagázsnak" 1000 Md Ft-ot, ha ingatlanjaikat hátr... (2016.10.06. 08:17) Elegem van!
  • Hiszékeny: Én csak azt tudom, hogy hiába ragaszkodnék a magyar termékhez, drága. Bármilyen áruban is gondolko... (2013.08.01. 10:16) Támogasd a magyar termelőt, vegyél magyar árut! (Vagy ne?)
  • Megmon Doember: @mcs: @adamis.ivan: Persze-persze. Itt most csak elvileg elmélkedek, mert ráérek :) (2013.03.13. 17:02) Áder nem létező dilemmája

Címkék

Miért rossz ötlet a tüntetés?

2018.04.11. 05:55 Megmon Doember

A választási eredmények megismerése után kezdtek magánemberek tüntetést szervezni vasárnapra. Már akkor sem értettem, hogy most minek? Ami ellen tüntetnek az már jóval korábban is ismert volt, akkor kellett volna tüntetni.

Ki lehet fejezni az ellenérzést a kormány módszereivel, a választási rendszerrel stb. szemben, de ha mindehhez megvárjuk a választás eredményét akkor már nem a módszerek hanem az eredmény ellen tüntetünk aminek egészen más, és egyáltalán nem pozitív üzenete van.

Közben kiderültek viszont a választási csalások. Ez merőben új helyzetet teremtett, nem mehetünk el szó nélkül mellette. Tekintve, hogy épeszű ember nem gondolja, hogy az NVI-hez, vagy az ügyészséghez benyújtott panaszra korrekt vizsgálat lenne a válasz így teljesen érthető ha valaki valamilyen össznépi demonstrációt gondol megfelelő válaszlépésnek.

Mikor lehet egy ilyen demonstráció sikeres?

  • Először is döntsük el mi ellen demonstrálunk, mit akarunk elérni? Az elcsalt választások ellen, újraszámlálást vagy új választást követelve, vagy azért, hogy "Az ellenzék ne magával harcoljon, hanem álljon ki a többségért!". Esetleg az "örök élet-ingyen sör"-t is belevehetnénk még a listába.
  • Továbbá kell, hogy elegendően gyűljünk össze, és kellően kitartóak legyünk, vagyis addig ne menjünk haza amíg nem lesz érdemi válasz. Sőt sajnos azt is kell mondjam, hogy kint lenni az utcán nem elég, valamivel keresztbe is kell tenni. Az a hatalomnak nem fáj ha több ezren az utcán éjszakáznak.

Ehhez nem egy magánembernek kell egy egyestés tüntetést szerveznie, hanem egy sokkal nagyobb bázissal (pl. összes ellenzéki párt) engedetlenségi mozgalmat.

És hogyan lehet az egészet úgy megszervezni, hogy az állampárt nyerjen vele?

  • Meg kell szervezni egy egyszerű tüntetést, ahol akár több tízezer ember végigvonul az utcán, a telefonját lengeti majd hazamegy. Ettől aztán az állampárt úgy megijed, hogy marad minden a régiben.

Az emberek letudták a tüntetősdit, mennek a dolgukra. Ezek után egy rendes, kitartó ellenálláshoz nem marad erő. A kormány pedig levonja a következtetést, hogy ezek után bármit, de tényleg bármit megtehet.

Vagy csináljuk komolyan, vagy ne csináljunk semmit! Egy lagymatag telefonlóbálás pont arra jó csak, hogy kiengedjük a gőzt és azt higgyük, hogy csináltunk valamit. Pont ahogy az a Fidesznek a legjobb.

Do, or do not! There is no try.

 

129 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legyszabad.blog.hu/api/trackback/id/tr5013825126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 12:06:12

Van párezer hisztiző ballib ultra. Valamivel le kell vezetniük a felgyülemlett feszültséget.

Szóval semmi gond: lesz egy 800-fős gigatüntetés, s lenyugszanak aztán.

2018.04.11. 12:18:13

Tehát legyen az, mint 2006-ban? Városrombolás, gyújtogatás?
Esetleg szerezzenek fegyvert és lőjenek le mindenkit, akinél nincs, mert az biztos fideszes?

Vagy csak élhessenek a (most még) meglevő jogukkal és hallassák a hangjukat, megmutatva, hogy nem csak fideszesek élnek az országban?

Persze lehet kussban maradni. De az ilyen a tüntetők ellen se szóljon egy szót se.

Sir Galahad 2018.04.11. 12:21:23

A gyászfolyamat megkerülhetetlen szakasza a tagadás, majd a düh. Ezeken túl kell esni az elfogadáshoz. Engedni kell, hadd éljék meg.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 12:42:57

Szánalmas... Balfasz ballibek nem tudnak veszíteni.

Azt hazudták, ha veszít a Fidesz, akkor tüntetni fognak.

Erre mit csinálnak ?
Átverve hergelik a szavazóikat, hogy ne fogadják el a demokratikus választások eredményét !
Politikai pedofíliát követve el gimikbe is beviszik a ballib hazugságokat !

BiG74 Bodri 2018.04.11. 12:49:55

Most akkor tüntessünk, vagy ne? Esetleg csak úgy, ahogy azt most jól megmondták? Ne röhögtessetek már satnyák. A busz bezárta ajtóit és újra nekilendült. Tele van diadalittas fityiszessel, meg hitetlenkedő, rossz közérzetű ellenzékivel. De most azért aki tudja vesse magát a busz elé, ugye?
Ha a választási anomáliákról kiderül, hogy csalások voltak, és érdemben befolyásolták az eredményt, akkor talán, de most minek is? Fel kellene fogni ez az ellenzék nem rendelkezik bközép focidrukkerekkel, akik törnek, zúznak, rombolnak. Az ellenzéki pártok szálljanak rá a szavazási dokumentumokra, egyebekre. Szállkázzák át, és hozzák nyilvánosságra, akármit is találnak.
Addig is hagyjatok lógva!
Amúgy tényleg, hol a jobbik szélnáci része, most nem keménykedik az utcán?

Treff Bubi 2018.04.11. 12:53:59

Nem lesz következménye a tüntetésnek, de fájdalomcsillapításra kiváló módszer. Utána meg majd hazamennek. Ezt a rezsimet vagy erőszakkal lehet leváltani, ami polgárháborúhoz, de minimun brutális megtorláshoz vezethet, vagy marad a teljes és általános sztrájk. Én egyiket sem nézem ki a magyarokból.

Treff Bubi 2018.04.11. 12:55:33

@BiG74 Bodri: "Amúgy tényleg, hol a jobbik szélnáci része, most nem keménykedik az utcán?" szerintem nagy részük a Fideszben, kis részük meg a kalasnyikovos bácsiéhoz hasonló kis illegális csoportokban húzza meg magát.

Kivlov 2018.04.11. 12:57:10

"...vagyis addig ne menjünk haza amíg nem lesz érdemi válasz..."
Majd megunják és hazamennek. GYF2006

DFK 2018.04.11. 12:58:59

Erre a kiderültek a csalások mondatra, ha lehetne mutasd a bizonyítékokat.

satie · http://321.hu/sas 2018.04.11. 13:03:45

Szerintem most fontos kihasználni azt a lehetőséget, hogy a tüntetés A VÁLASZTÁSI CSALÁSOK KIDERÍTÉSÉNEK KIKÖVETELÉSÉRE IRÁNYUL.

A résztvevőknek nyilván a kormánybuktatás jár a fejében, erre 2 mód van:

az egyik, a forradalom, aktív ellenállás, parlament elfoglalása ilyesmi

a 2.: a 2 HETES ORSZÁGOS ÁLTALÁNOS SZTRÁJK .

Lilli_Csiribiri 2018.04.11. 13:18:40

El kéne fogadni a vereséget. Ha voltak is hibák/visszaélések a választás során ez a Fidesz győzelmén nem változtatott, ahhoz túl sokan mentek el szavazni. Vidéket tényleg megnyerték - tudom hisz itt élek - és itt él 7-7,5, millió ember. Ha a demokrácia a többség uralma a kisebbség felett, akkor ez az eredmény még akkor is ha Budapestnek és a budapesti értelmiségnek ez nagyon fáj.

A szavaztok újraszámolásának illetve az ellenőrzésnek akkor van értelme, hogy ha a másik oldal el tudja fogadni azt ha a végén kiderül hogy igen ez az eredmény.

DFK 2018.04.11. 13:21:06

@satie: szánalmas fantázialgatás arra gondolni, hogy forradalmi lehetőség van. A 2 hetes általános sztrájk is utópisztikus gondolat. Egyikre sincs igény. Esetleg a szervezők pofánverésére lesz igény utána. Szerinted a Fidesz szavazói hagynák megbuktatni a kormányt?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 13:21:49

@BiG74 Bodri:

A Jobboldaliak a ballib elkúrók ellen fognak kimenni.
Jobbikosok és Fideszesek.

Mind és egyszerre.

Mert nem adjuk a hazánkat a ballib férgeknek. Se szavazattal, se máshogy !

barli 2018.04.11. 13:23:39

remélem aznap nem fog esni.. ;)

Nerevaryne 2018.04.11. 13:35:24

Kimennek tüntetni ezren, aztán jön egy békemenet megint 50ezer emberrel.

Az ország 90 százeléka meg csak nézi, hogy Pesten megint elégedetlenek az emberek. Mikor volt utoljára vidéken kormányellenes tüntetés?

alfacharlybravo 2018.04.11. 13:41:32

Nem kell ezt csinálni még hasfal izom szakadást kapok a röhögéstől. Sétáltam a városban és választási plakátokon vigyorogtam, a négy miniszterelnök jelölt volt a csúcs.

Kivlov 2018.04.11. 14:00:32

Nem tüntetni kell, hanem szavazni kellett volna, dilettánsok.

teéjesenmindegy 2018.04.11. 14:02:39

@satie: @Treff Bubi:
"Ezt a rezsimet vagy erőszakkal lehet leváltani"
"az egyik, a forradalom, aktív ellenállás, parlament elfoglalása ilyesmi"

Meg a jó kurva anyátokat már! Hát bazmeg ellenetek szavazott 2,5 millió ember, most kivisztek kétezret, aztán forradalmat csináltok? Álljon már meg a menet bazmeg.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:09:56

@satie:

S mi lesz forradalom után? Vártok, míg a többség is forradalomban megdönt titeket?

kvadrillio 2018.04.11. 14:10:33

:o)))))....JAHHHHH..... és el is mondta előre, hogy ő CSAK VATTAEMBERT JÁCCIK, MINT ORBÁN KONKURENSE A MINIELNÖKI JELÖLÉSNÉL ! ESZE ÁGÁBAN SEM VOLT, HOGY MINIELNÖK LEGYEN ! :o))) előre tuttákű, hogy Orbán győz !!! :O)))

Karácsony Gergely nem ül be a parlamentbe
nepszava.hu|2018. ápr 10. 21:14

Ugyan Karácsony Gergely vezette az MSZP-vel közös országos listát, de ahogyan azt már korábban belengette, nem fog beülni a megalakuló új Országgyűlésbe. A politikus ezt a Hír TV Egyenesen című műsorában mondta el Kálmán Olgának azzal, hogy ő szeret kapcsolatban lenni az emberekkel, megmarad zuglói polgármesternek.

BéLóg 2018.04.11. 14:10:35

Ez egy ilyen hátha-lesz-Majdan-a-Rabtavasz (sic) vagy efféle.
Majd szervezek disznószaros traktorokat az útra, menjenek előttük.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:11:33

@DFK:

A ballib uktrák úgyse dolgoznak, szóval akár 100-hetes sztrájkot is hirdethetnek. Javasolt helyszín: a Városligetben a ligetdrogosok sátra.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:13:10

@BéLóg:

Ha esik, akkor egy zárt, 250-tagú FB-csoporban kap erről értesítást minden forradalmár, hogy a forrdalom a nap kisütése utánra halasztódik.

nemecsekerno_007 2018.04.11. 14:13:47

@satie: Pedig Pepének nem is tetszik ám a senora. A Forradalom érdekében teszi! :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:14:39

@Sir Galahad:

A ballibáknál az elutasítás és a düh együtt van, ez a tombolási szakasz, más néven: heveny balliba gágogás.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:15:55

@Rettegek mert ballib vagyok:

De is tudhatnád, hogy ha egy választáson a ballibek vesztenk, az diktatúra, így indokolt a 800-fős forradalom.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 14:16:52

@BiG74 Bodri:

"Ha a választási anomáliákról kiderül, hogy csalások voltak, és érdemben befolyásolták az eredményt, akkor talán"

Akkor se. Akkor azokban a szavazókörökben meg kell ismétleni a szavazást.

nemecsekerno_007 2018.04.11. 14:20:09

Amit komolyan kéne csinálnotok az a munka. Multinál v. valamilyen magyar cégnél. Sokkal többre mennénk.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 14:30:47

@teéjesenmindegy: Nyugalom, próbálják meg. A 2006-os vérgőzös idők már elmúltak, hogy békés tüntetőket verjen össze a TEK, mindenféle azonosító nélkül, az szinte elképzelhetetlen... Orbán tanult a Kurcsányi-féle hibából, nem ad adut az ellenfél kezébe...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 14:33:07

@Rettegek mert ballib vagyok: Apropó Jobbik. Belengették a médiában, hogy pártszakadás várható... A kiábrándult jobbikosok szerintetek kire fognak 4 év múlva szavazni? A fideszre vagy bármelyik akkor épp regnáló ballib pártra?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 14:36:15

@satie: Nem tartom valószínűnek, hogy a sztrájkhoz mindenki csatlakozni fog, aki nem a fideszre szavazott. Én pl elégedett vagyok az MKKP által elért eredménnyel, teljesült a terv, felkerültek a "nemkamupárt" listára.

Én biz leszarom, hogy a ballibák tüntetnek, sztrájkolnak stb. Ez az ő nyomoruk, ehhez nekem közöm nincs. :-)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 14:39:56

@BiG74 Bodri: A szalonnáciék most a tisztújítással vannak elfoglalva. Nekik annyira nem gáz a fityisz, mert jórészt az Ő programjukat valósították meg, azzal a különbséggel, hogy nem az Ő embereik kaszálták a nagy LÉ-t, hanem a gázszerelő. Azért, hogy most nem ők lophatnak, nem fognak nagyon tüntikézni, végülis a kúrmány jobboldali, a ballibeknek meg coki :-)

kvadrillio 2018.04.11. 14:41:36

Kiss Ferenc
Több a valóságtartalma annak, hogy az Európai Néppárt azért nem rúgja ki ezeket - ez a förmedvény banda szalonképtelen mindenféle jobboldali, konzervatív csoportosulás számára - mert nagyon halvány a többsége az európai parlamentben, ami többséget nem akarnak elveszíteni. Ezek nélkül ez bekövetkezhetne.
Továbbá a német konzervatívok a végsőkig kiállnak ezek mellett, pusztán gazdasági okokból. A Magyarországon lévő Német vállalkozások olyan feltételekkel "fosztogathatnak" itt, amilyent máshol nem találnának.

ÉS,,,,,TOVÁBB FOLYTATÓDIK A NÉMETEK GYARMATÁNAK, MAGYARORSZÁGNAK.... A KIFOSZTÁSAHHH....AMÍÍÍGH....ECCERCSAK BECSAP A MENNYKŐŐŐŐ !!! :o)))) ....

ételizésítő 2018.04.11. 14:44:51

@Rettegek mert ballib vagyok:
Azt az eredményt, ahol egyértelmű csalásra utaló jelek vannak?

Senki nem fogadná el.
Fordított esetben a hozzád hasonló agyatlan seggfej fideszes sem.

kvadrillio 2018.04.11. 14:45:30

EZZEL CSAK AZ A BIBI, HOGY GYURCSÁNY EGY INTERJÚBAN MÁR A VÁLASZTÁSOK ELŐTT 100 %-OSAN ÁLLÍTOTTA FIALA JÁNOSNAK, HOGY ORBÁN GYŐZNI FOG ! ÉS....IGAZA LETT ! :)
Választás 2018
Gyurcsány: választási csalás történhetett
MTI|2018. ápr 10. 16:15, frissítve: 2018. ápr 10. 16:27

Gyurcsány Ferenc a DK-Szolidaritás szövetség "Választási csalás? Soha ennyi gyanús esetet nem jeleztek választások után" címmel tartott sajtótájékoztatóján 2018. április 10-én. MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Választás 2018
inShare

A Demokratikus Koalíció (DK) nem fogadja el a választás végeredményét, mert elképzelhetőnek tartja, hogy vasárnap "előre kitervelt, tudatos, rosszindulatú" csalás történt - jelentette be Gyurcsány Ferenc keddi sajtótájékoztatóján. Megfontolandónak tartja, hogy az ellenzéki képviselők ne vegyék fel a mandátumukat.

ételizésítő 2018.04.11. 14:46:05

@Magánvéleményem:
Ebben azért ne legyél biztos.
Ha komolyra fordulna a helyzet, lőnének is.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 14:55:11

@kvadrillio: Azért talán az Európai Néppárt vezetősége előrelátó is egy kicsit, ugyanis a jobboldali átrendeződés érzékenyen érinti majd az európai parlamentet is. A ballibek, ződek, mifaszom egy csomó mandátumot el fognak bukni, bekerülnek helyettük olyanok, akik erősen hajlanak az Orbánc féle politikára. Amennyiben a fityiszt kiteszik, elvesztik ezeket a jobboldali szavazatokat is, előfordulhat akkor, hogy hirtelen jobboldalon olyan erős ellenfrakció lesz velük szemben, mint most a Néppárt maga.
Hidd el, inkább eltartott kisujjal szagolják Orbánt, csak legyenek erősebbek, mint a liberálnácik.

Apropó! Erről jut eszembe, ahhoz mit szóltok, hogy szinte az első külföldi befolyásos politikus, aki meglátogatja az új kúrmányt, Junecker magiszter lesz. Most nem tudom eldönteni, hogy Junecker smúzol Orbánnak, vagy fordítva :-)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.11. 15:03:28

@ételizésítő: Szerintem nem esnek a Kurcsányi hibájába, mert ez hozta össze a fityisznek az első 2/3-ot. Ezzel a fityisz is tisztába van, a baloldal most ennek a levét issza, amíg a 2006-os baloldali "szereplők" bent vannak a politikai homokozóban, addig a baloldalnak hendikepje lesz, mert azok az emberek közé lövettek. Ez a szókapcsolat (emberek közé lövetnek) 56 óta elég mélyen beégett a magyarokba, és akik "nevében" ezt megtették, azok egy darabig mellőzöttek lesznek.

Ha feláll egy tiszta kezű baloldal, vagy egy olyan mondjuk kevésbé sötétzöld frakció, amelyik nem projektpárt mint pl. a momentum, és meggyőző érvekkel beveszik a vidéket, akkor a fityisz menni fog a lecsóba. Addig viszont itt maradnak a nyakunkon.

konrada 2018.04.11. 15:08:21

@ételizésítő:
...ez viszont igaz, úgy van ahogy írod: az agyatlan seggfejek tényleg nem fogadnák el...

Sir Galahad 2018.04.11. 15:15:28

@Anna Kiraly: Erről beszéltem. Ez itt például düh. Majd jön az alkudozás, aztán a depresszió, végül az elfogadás. Sok sikert hozzá, együttérzek veletek.

Sir Galahad 2018.04.11. 15:16:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Szerintem nem szabad bántani azt, aki gyászol. Minek?

Bolsi Buster 2018.04.11. 15:19:45

DEMOKRACIAT!

DEMOKRACIAT!

kigyozó kigyógyogyók kigyóznak 2018.04.11. 15:20:43

TUNTESETEK BAZMEG TUNTESETEK , HAGY ROHOGJUNK.

Gerolsteiner 2018.04.11. 15:22:03

Ez most akkor államellenes izgatás?

DFK 2018.04.11. 15:24:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: á, akkor online sztrájkolnak vagy tüntetnek...

Girhes Joe 2018.04.11. 15:26:21

2002-ben a Fidesz is rendezett tüntetést a vesztett választás után, fönt a Várban, akkor alapította Orbán a polgári köröket. Igaz, azt nem utcahosszal sikerült elbukni, bár kérdés, melyik fajta vesztés a pszichológiailag rosszabb: amikor az embert tönkreverik és a fasorban sincs, vagy amikor centiken múlt, ráadásul utolsó pillanatos hajrá után (lásd pl. Érd-Győr nőikézi-döntő).

ben2 2018.04.11. 15:27:42

A Miép is tüntizett 2002-ben, meg akkor is voltak választási szabálytalanságok, romákat buszoztató szocikkal, érvénytelen szavazatokkal, stb.
A többség viszont tudta, hogy jelentős mértékben nem lehet elcsalni a választásokat, ahol megpróbálják, ott ki lehet vizsgálni, de az eredményen a lényegét tekintve nem változtat.
Márpedig forradalomba akkor kezdjen az ember, ha biztos benne, hogy nem marad el érdeklődés hiányában.

Fletó persze más műfaj, neki csak a show számít, ezért kelti a hangulatot.

Pedró27 2018.04.11. 15:37:55

@Sir Galahad: Amúgy a fideszesek is átáltek már hasonló érzést, 2002-ben. Ezért legyünk megértők.

BiG74 Bodri 2018.04.11. 15:38:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Jah, igazad van. Bár ha nem hajlandóak elismerni és vállalni a következményeket, akkor mehet a tüntetés.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 15:40:23

@DFK:

А bolgár liberók találmánya a lépcsőzetes éhségsztrájk. Azt jelenti: összeverődik pár Soros-alkalmazptt, az egyik nem eszik 3 órán keresztül semmit, majd a másik, s így tovább. Végtelen időre is meghirdethető és betartható, mert az orvostudomány mai állása szerint nem jelent veszélyt az emberi szervezetre, ha az akár 8 óráig nem kap táplálékot, sőt akár 3 napig is lehet veszély nélkül nem enni. Ez nem vicc egyébként, TÉNYLEG voltak ilyen "éhségsztrákok" BG-ban.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 15:40:25

@Sir Galahad:

Na jó de lássuk be vannak határok.

Szerintem is jobb volna ha dobbantanának dühösen a lábacskájukkal a ballibek, és elmondanának '10 rohagggy meg viktort', mintsem önáltatással önátveréssel megtagadni az emberek demokratikus döntését!

Csakhát nem ezt választották, és Soros bérencei meg tüzelik is őket...
Innentől kezdve a szerintem már ér röhögni ! :DDD

Bolsi Buster 2018.04.11. 15:41:27

@Pedró27: Mert most aztan mindenki ballib gyozelmet vart, mi?

Ugyan mar, max a 2/3 volt meglepo.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 15:41:57

@Sir Galahad:

Végülis igaz. Hadd gyászoljanak. Aztán úgyis lesz szidás Soros gazda részéről.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 15:44:46

@Rettegek mert ballib vagyok:

Az igazi ballibák már 1990-ben emigráltak, amikor a horthysta Antall fasiszta diktatúrát vezetett be, s biztos volt, hogy az 1994-es választásokat eltörli.

Szóval aki még 2018-ban akar csak elmenni, az szerintem a faasiszták által kilóra megvett álballib lehet. Hisz az ilyen ember simán élt 28 éven keresztül fasiszta diktatúrában!

Pedró27 2018.04.11. 15:46:44

@Bolsi Buster: "Mert most aztan mindenki ballib gyozelmet vart, mi?"
Nem mindenki, csak ők, és a Jobbikot is ballibnek titulálták ennek érdekében.

Habony Árpád. 2018.04.11. 15:56:47

@ételizésítő: "Ha komolyra fordulna a helyzet, lőnének is. "

Erre varnak a libbantak mar 8 eve, igy szeretnek letorolni a gyalazatot magukrol, hogy a liberalis eszmeikkel egyutt belelovettek a tomegbe. De ez az aljas, szemet, kegyetlen embertelen diktator,(nem mintha nem akarna) de csak azert hogy kibasszon a felsobbrendu liberalisokkal, nem volt hajlando 8 ev alatt egyszer sem lovetni.
Nem ugy mint a liberalisok, akik 1956 utan, 2006 -ban is a tomegbe lovettek.

Darw 2018.04.11. 16:02:36

Bár a tüntetés címe kormány ellenes, a beszédek -többségének- a témája szerintem (jelenlegi) ellenzékellenes lesz.

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Jah egy olyan tüntetés amit a médiád 800 főnek ad el, de ha Fideszesek lennének akkor 8000 főről lenne rögtön szó :D

Pop40 2018.04.11. 16:23:03

Figyelembe véve, hogy a Geci kompletten elcsalta a választást, jelenleg nincsen legitim kormány.

Vagy legalábbis csak olyan, amilyen a kékcédulás választások után létrejött.

Pop40 2018.04.11. 16:25:31

@Sir Galahad:

Csatlakozom ahhoz, amit fent már kérdeztek tőled: anyád jól van?

A Geci vajdád ELCSALTA a választást.
Innentől fogva hablatyolhat a magadfajta faszfej gyászról meg tagadásról, csak épp kiröhögi mindenki.
Remélem, a kékcédulás maffiád jól fizeti a hazaárulást, gyászhuszár.

Pop40 2018.04.11. 16:27:49

@Bolsi Buster:

Igen, az tényleg meglepő volt, hogy a vajda csak kétharmadot hamisított magának.
Egyszerűbb lett volna, ha egyből háromharmadot hamisít.

bagolyleső 2018.04.11. 16:30:45

Masírozzatok, tüntessetek, demokratikus jogotok van rá. Én örülök, hogy olyan országban élek, ahol gyarorolhatjátok ezen jogaitokat.

De meg ne próbálj nekem "keresztbe tenni", leninfióka, mert megírígyeled Döbrögi úr szenvedéseit.

Pop40 2018.04.11. 16:31:00

@Nerevaryne:

Ja, kormányellenes tüntetést szervezni nehezebb, mert arra nem szállítja a fidesz a közpénzből buszoztatott lengyeleket, meg közmunkásokat, mint a birkamenetre.

Pop40 2018.04.11. 16:32:17

@bagolyleső:

Jópofa, mikor kékcédulás komcsi férgek leninfiókáznak.
Rákosi hangosan röhög odafenn, ha nem ő reinkarnálódott a Geciben.

bagolyleső 2018.04.11. 16:35:26

@Pop40:

Mi is ezen a blog címe? Javaslom, hogy kezdd a gondolkodással!

Pop40 2018.04.11. 16:37:04

@bagolyleső:

Én szoktam.
Helyetted meg majd gondolkodik a vajda két elcsalt választás között.

kigyozó kigyógyogyók kigyóznak 2018.04.11. 16:40:28

Csalas tortent, mert valojaban a kozpenzbol buszoztatott, orosz hekkerek altal iranyitott lengyelek nyertek meg valasztas Orbannak.

Estevez atya 2018.04.11. 16:43:12

MTVA-t kell leváltani első körben és függetleniteni a kormánytól, stb. Egyoldalú tájékoztatás miatt bűnös.

Az a baj a diktatúrákkal (fehérorosz, Azerbajdzsáni ,stb), hogy ha az elején nincs megfogva, akkor később max a diktátor halálával, vagy önreformmal mozditható el.

Pop40 2018.04.11. 16:45:05

@kigyozó kigyógyogyók kigyóznak:

Az most nem kellett, elég volt "kreatívan" könyvelni az ellenzéki szavazatokat.

Ja, meg "fáradtak" voltak a szavazatszámlálók.

index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/04/11/faradtsag_szavazatszamlalo_hiba_ellenzeki_szavazat/

Persze - mit ad isten - mindenhol az ellenzék kárára voltak "fáradtak" :-))))))))

Reinkarnálódtak a kékcédulás komcsik.

aquaticus 2018.04.11. 16:56:48

Azért van remény, mert az Indexen olvastam, hogy Talicskajános Londonban kérdezgette a sorban állókat és neki Jobbikos győzelem jött ki! Azonnal szóljatok Vonának és az életekre áll a tüntikézés idejére!

Girhes Joe 2018.04.11. 17:12:39

@Darw:

Ja, és ezért kellett áthelyezni a rendezvényt vasárnap estéről szombat délutánra, és a Kossuth térről az Opera elé. Félő volt, hogy a Parlament előtt nem látszana a "tömeg" a turistáktól. :D

VáradiJános 2018.04.11. 17:24:47

@satie: majd nagyon fogunk vigyázni, hogy ki ne lőjjük a szemeteket

VáradiJános 2018.04.11. 17:27:41

@ételizésítő: majd nagyon fogunk vigyázni, hogy ki ne lőjjük a szemeteket

2018.04.11. 17:27:49

Megértelek poszter. Te azt is elfogadod, hogy anyádat üzletszerű kéjelgéssel vádolják, még tapsikolsz is hozzá.
Ez a választásnak csúfolt komédia már akkor el lett csalva, mikor az elvtársaid átírták, magukra szabták a játékszabályokat.
Annak meg gondolom, külön is örülsz, hogy az ország lakosságànak igen nagy hányada bizonyította, semmi kifogása a neonáci bűnözők kormánykn tartása ellen, magyarán nem csak pletyka, hogy a magyarok nagy része nácinak tekinthető.

2018.04.11. 17:28:39

@VáradiJános: neked rég sitten lenne a helyed. Persze egy tisztességes országban.

2018.04.11. 17:31:51

@Habony Árpád.: furcsa, hogy mégis mindig ti hazaáruló bűnözők vettetek részt minden eròszakos akcióban.

Pop40 2018.04.11. 17:33:58

@hullajelölt88:

Dehogy furcsa.
Ahogy a vajdájuk tanítja, "mindig vádold meg az ellenfelet azzal, amit valójában te követtél el."

Miután kompletten elcsalták a választást, ennyi igazán belefér.

ben2 2018.04.11. 17:44:26

@Pop40:

Ahhoz, hogy ekkora szavazatkülönbség csalással jöjjön össze, kb. 50000 embert kellett volna beszervezni úgy, hogy semmi ne szivárogjon ki.
Ez mennyivel valószínűbb, mint hogy a 16 órás műszakban pörgő szavazóköri biztosok, akik túlnyomórészt güriző közalkalmazottak, néhány helyen nem bírták a tempót?

Egyébként meg persze, a legkisebb gyanút is alaposan ki kell vizsgálni és korrigálni a hibát, ha van.
Csak ennek megvan a maga eljárási rendje, ami nem az, hogy a legkisebb sejtésre kapásból csalást kajabálunk.
(És mielőtt még előjönne: a szavazatszámlálást szabályzó részt nem változtatta meg a Fidesz a választási törvényben.)

VáradiJános 2018.04.11. 17:55:20

@hullajelölt88: neked pedig a pöcegödörben, te rohadt patkány

Pop40 2018.04.11. 17:58:10

@ben2:

"Néhány" helyen????
Kilométer hosszú listák vannak azokról a szavazókörökről, ahol külső szemmel is látható anomáliák vannak.

És ebben még benne sincsenek azok a vidéki szavazókörök, ahol ellenzéki delegált hiányában a fidesz azt csinált, amit akart.

Amúgy felettébb érdekes, hogy a tempót "néhány" helyen nem bíró biztosok, mit ad isten, 100%-ban mindenhol a fidesz javára, és az ellenzék kárára nem bírták a tempót. :DDD

Ahhoz, hogy ezt korrigált, új választást kell kiírni, minden szavazókörben ellenzéki delegáltakkal, és nemzetközi megfigyelőkkel.
Az nem korrigálás, hogy ahol nyíltan lebuktunk, ott egye fene helyesbítünk (mint pl mikor a jobbikos szavazatokat beírták egy az egyben a kamupártnak) mindenhol máshol pedig minden marad, ahogy volt.

ben2 2018.04.11. 18:13:34

@Pop40:

Az anomáliák ott jelentkeznek, ahova az ellenzék nem delegált biztost, mégis kiderültek az adatokból.

Apropó, miért nem delegált az ellenzék mindenhova szavazóköri biztost, amikor pedig joga lett volna szavazókörönként kettőt is delegálni?
Talán mert könnyebb csalásra hivatkozva hangulatot kelteni, mint melózni?

Amúgy egy csomó ellenőrzési pont be van építve a rendszerbe, az eredeti szavazólapok mind megvannak, ha valami nem stimmel, ki lehet deríteni és lehet korrigálni.

Persze lehet ebből is hitkérdést csinálni, és aki "velünk van", az _hisz_ a csalásban, aki meg nem, az mind fasiszta csőcselék.
Ugyanezt tolta a Miép is 2002-ben, miközben mindenki tudta, hogy jah, voltak szoci buszoztatások, meg elbénázott szavazatszámlálások, amikre fel lehet gerjeszteni az indulatokat, de az eredményen ezek akkor sem változtattak és most sem fognak.

Amúgy szerintem Orbán és a Fidesz szavazók is szívesen állnának egy megismételt választás elé.
Most igy a realitások ismeretében, az ellenzéki pártokat eluraló totális káoszban és az átszavazósdi és összefogósdi nyilvánvaló kudarca után akár még a négyötöd is összejöhetne a kormánynak.

invalid user name 2018.04.11. 18:13:51

@Pop40:

Ez jó komment, csak a "kell" szó helyett írj olyasmit, hogy "ó bárcsak úgy lenne" merthogy erről van szó.

A "kell" ugyanaz mint a tüntetés, jólmegaszontad, lenyugszol és jövő héttől te is csak egy szem leszel a láncban.

invalid user name 2018.04.11. 18:14:38

@ben2:

"ha valami nem stimmel, ki lehet deríteni és lehet korrigálni."

Nem lehet.

histar007 2018.04.11. 18:25:22

A világon kb minden jobboldali győzelem esetén ballib fiatalok vonultak az utcára. Ebben nincs semmi meglepő, de még csak ijesztő sem sem.
"Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek. (Gyurcsány Ferenc: Öszödi beszéd 2006.)
Amúgy a választási csalás egy súlyos vád, amit illik tudni bizonyítani. Nem elég megiratni a nyugati sajtóval, hogy itt százezer számra lettek érvénytelenek szavazatok. Merthogy itt nem centiken hanem utcahosszokon múlt a dolog. És ez a lényeg. Amúgy minden szavazókörbe lehet pártdelegáltat ültetni, aki TELJES jogú tagként vesz részt az egészben és addig nem írja alá a jegyzőkönyet (és addig nincs kész a szavazatszámlálás), amíg mindent rendben nem talált. Amúgy meg nap közben oda kell figyelni, hogy ki milyen szavazólapokat kap. Valaki a névjegyzéket pörgeti, valaki igazolványt ellenőriz, valaki pecsétel, valaki borítékot oszt(opcionálisan). Minden listát állító párt küldhet delegáltat, akár többet is.
Ezek után ha a nagy ellenzéki pártoknak ÖSSZESEN nem jött össze annyi szimpatizánsuk, hogy minden szavazókörbe beüljön valaki, akkor ne tessék csodálkozni.
Megjegyzem 2002-ben a Fidesz ugyanezekkel a vádakkal jött elő, csak akkor nekik nem volt elég emberük és ugyanezt a választ kapta az MSZP-től, hogy tetszettek volna embert küldeni mindenhova. Akkor hidat is foglaltak páran, hogy kiderüljön, a törvény nem engedi az újraszámlálást. Apró különbség volt, hogy akkor pár ezer szavazat megfordította volna az meccset. Ettől most messze vagyunk.
Az újraszámlálást eddig egyelőre senki sem tagadta meg, nem mondta, hogy nem lehet. Csakhát az az ügymenet, hogy minden szavazókör eredményét meg kell támadni külön-külön, amit az adott bizottság elbírál. Ha nem tetszik, akkor lehet fellebbezni. Szombatra lesz nem jogerős végeredmény, utána lehet a jogi csatákba belemenni. Addig hisztizni fölösleges.

invalid user name 2018.04.11. 18:29:03

@histar007:

"Amúgy a választási csalás egy súlyos vád, amit illik tudni bizonyítani."

Ne keverjük a szezont a gőzekével. Anonim írogathat bárki választási csalásról, véleménynyilvánítási jogával él.

Ahol mi újraszavaztatást vagy újraszámolást kértünk egy csomó szavazókörben, azt a beadványt elég jól alátámasztottuk. A "csalás" szó nem szerepel sehol, csak a jegyzőkönyvben szereplő adatok szembetűnő hibáira hivatkoztunk.

Pop40 2018.04.11. 18:37:52

@ben2:

Ja, azért, mert könnyebb.

Sőt, gondolom, az ellenzék állt neki buszoztatni Ukrajnából, meg 1-1 ellenzéki párt összes listás szavazatát kamupártokhoz írogatni, csak azért, hogy aztán csalásra hivatkozhasson. :DDD

2002-ben már csak azért se csalhattak a szocik, mert a választást akkor is a vajdád maffiakúrmánya szervezte. Upsz.

"Amúgy szerintem Orbán és a Fidesz szavazók is szívesen állnának egy megismételt választás elé."

Igen, ez látszott Gulyás pofáján, mikor - még az elcsalt eredmények bejelentése előtt- kihajtották interjúzni, aztán ott habogott csokis gatyával :-))

ben2 2018.04.11. 18:37:53

@invalid user name:

Amennyiben tömegével minősítettek érvénytelennek amúgy érvényes szavazatokat, akkor lehet. Erről szól az újraszámlálás.
A végeredmény szempontjából eleve csak azok a körzetek jöhetnek szóba, ahol szoros a küzdelem, itt korábban is kértek újraszámlálást, így érthető, ha most is fognak.
A listás szavazatok között meg akkora a különbség, hogy országosan 50-100ezer szavazatnyi hibát kellene találni, hogy akár egyetlen listás mandátum sorsa is kétségessé váljon.

Pop40 2018.04.11. 18:40:23

@invalid user name:

Köszönjük, Emese, fáradjon a kasszához.

Pop40 2018.04.11. 18:42:51

@ben2:

"A végeredmény szempontjából eleve csak azok a körzetek jöhetnek szóba, ahol szoros a küzdelem,"

Igen, az olyan körzeteket eleve felesleges idevenni, ahol a vajda sleppje pl a komplett jobbikos listás szavazatokat átírta egy kamupárthoz.

Így viszonylag egyszerű elérni, hogy kevés olyan körzet legyen, ahol szoros az eredmény. :-))))))

invalid user name 2018.04.11. 18:45:27

@ben2:

A néhány újraszavaztatást illetve sok újraszámolást nem azért kértük, mert az érintett 200-300 körzet érdemben befolyásolja a végeredményt.

invalid user name 2018.04.11. 18:46:36

@Pop40:

Látom, nem értetted. De ez nagyjából mindegy is.

ben2 2018.04.11. 18:51:21

@Pop40:

"2002-ben már csak azért se csalhattak a szocik, mert a választást akkor is a vajdád maffiakúrmánya szervezte. Upsz."

Kivéve a romáknak osztott száraztésztát, buszoztatást, stb. A legtöbb önkormányzat ráadásul szoci kézben volt, a szavazókörökben pedig akkoriban is önkormányzati dolgozók ültek.
De mint mondtam, egyedül a Miép hirigelt csalás miatt, úgy látszik ez a begőzölt szélsőségesek dilije, hogy ha nem ők nyernek, akkor a valóságban van a hiba.

Egyébként arra még mindig nem válaszoltál, hogy miért is nem delegált szavazókörönként 2 embert az ellenzék?

Az eredményeket és az ellenzéki pártok állapotát látva meg komolyan azt hiszed, hogy egy megismételt választástól a Fidesznek kellene tartania?
Ez már komolyan a "Fekete Lovagot nem lehet legyőzni" kategória.
Orbánnak csak végig kellene autóznia a vidéket, hogy "Soros emberei elcsalták a választást" és rögtön felugrik a részvételi arány még 5%-ot, Budapesten meg hiába fog össze az ellenzék, még akár fordíthatnak is egyes körzeteken, a Fidesz vidéken simán lenyúl listán a szerencsétlen, kiherélt Jobbiktól még 10%-ot és máris 140 fölé megy mandátumban.

Amúgy ha szervezett csalás történt, akkor miért parázott volna Gulyás? Az, hogy feszült volt pont azt bizonyítja, hogy a Fidesz számára ugyanolyan kiszámíthatatlan volt az eredmény, mint az ellenzéknek.

ben2 2018.04.11. 18:53:29

@Pop40:

" pl a komplett jobbikos listás szavazatokat átírta egy kamupárthoz"

Ez pont az, amit könnyű korrigálni: megvannak a szavazólapok, újraszámlálják, átírják az eredményt.

Pop40 2018.04.11. 19:00:37

@invalid user name:

Dehogynem értettem, elvtárs.
Elcsaltátok a választást, de jó Vitya seggében, mert legalább csilingel a kassza.

Pop40 2018.04.11. 19:02:13

@ben2:

Na nem, elvtárs, ilyet nem játszunk.
Elcsaljátok a komplett választást, aztán ahol épp a legjobban ordít a csalás, ott majd valamit nagy kegyesen kijavítunk.

Na nem.

invalid user name 2018.04.11. 19:03:11

@ben2:

Nagyokat mondasz.

Mit saccolsz, 2014-ben hány szavazókörben sikerült bírósági döntéssel elérni, hogy újraszámolják a szavazatokat?

invalid user name 2018.04.11. 19:05:53

@Pop40:

Szerintem összekeversz valakivel :) a többes számú megszólítást speciel jogosnak tartom, mert az imént én is többes számban fogalmaztam, de csak azért, mert a munkát, amire utaltam, sokan csináltuk.

Pop40 2018.04.11. 19:07:48

@ben2:

Milyen "ellenzéki pártok állapotát"?
Amit az elcsalt választások mutatnak?

A jobbik bőven vezetett, mikor a vajdád azt mondta, hogy oké, ebből bukta lesz, most 4 órára rendszerhiba.
Igen, a megismételt választástól a fidsszes maffiának kéne tartania - ahogy ettől is tartott, nem hiába csalta el kompletten az egészet, nyúlt bele a rendszerbe, könyveltek-hamisítottak-raktak át szavazatokat, buszoztattak ukránokat, stb stb.

Egy ilyen választási csalás megszervezése nem két perc.
Nyilván a vajda is tudta, hogy ebből a választásból ő csalás nélkül nem jön ki élve. Jó maffiózóhoz méltóan, nem bízott hát semmit a véletlenre.

Pop40 2018.04.11. 19:09:15

@invalid user name:

Melyik munkára gondolsz?

A seggnyalásra, vagy a választások elcsalására?

Girhes Joe 2018.04.11. 19:15:33

@ben2:
Ja, és érdemben nem változik az eredmény, mert még így is max. pár ezer szavazatról van szó összesen, országosan. Meg még esetleg pár tucatról, ahol végül elismerik, hogy az a DK karikájába rajzolt pöcs véletlenül pont két egymást metsző vonalból áll, vagyis érvényes szavazat.

Egyetlen nehezebben javítható hiba van, az, amikor rossz szavazólapot osztogattak (többnyire a nemzetiségieknek), és csak este vették észre. De itt se várható szerintem óriási különbség.

Amúgy meg tessék csak nyugodtan újraszámoltatni (és a másik oldalról: engedni az újraszámolást). Amikor a kisBusht választották, egész Floridát kábé ötször újraszámolták, mire az otthani DK (oppardon, DP) felfogta, hogy azt a választást bizony elbukták. Trumpnál meg már begőzöltek, és újraszámolás helyett randalírozni kezdtek, ami a fenének se hiányzik.

invalid user name 2018.04.11. 19:19:10

@Pop40:

Összekeversz valakivel, vagy egyszerűen csak nem olvasod el amire válaszolsz.

Féltucat szavazókörben kértünk újraszavazást (ennek ma volt a határideje) és a hétvégén kb 200-300-ban kérünk újraszámolást. A többes számot az indokolja, hogy az NVI szavazóköri adatait nem egyedül néztem át.

JorEl 2018.04.11. 19:33:58

Én és jellemzően a facebookos ismerőseim túlnyomó többsége is a MKKP-re szavaztunk, ettől függetlenül egyikünk sem hisszük azt, hogy az egész ország ugyanarra szavazott, mint mi. Vajon miért gondolja a magát ellenzéknek nevező csürhe, hogy az szűk baráti körük képviseli az egész ország közvéleményét??? Szánalmas idióták...

ben2 2018.04.11. 19:34:04

@Pop40:

Az ellenzéki pártok éppen most harapják át egymás torkát, hogy ki miért felelős.
Ha holnap közölnék, hogy rendszer szintű csalás volt, új választás júniusban, akkor szerinted elintézik annyival, hogy jah, akkor vissza mindent, LMP mégiscsak jó fejek vagytok, lépjetek vissza a maszoposok javára légyszi-légyszi, Vona Gábor come back, mégiscsak jó stratégia ez a cukiság balfordulat, Molnár Gyula visszaül az elnökségbe, Szigetvári Viktor meg felfüggeszti a tarhálást?
Lol.

Egyébként pont most mondta az ATV-n Karácsony Gergely, hogy persze ki kell vizsgáltatni mindent, meg kell támadni, amit lehet, az NVB-t meg elfenekelni a bénázásokért, de ha a baloldal most felmenti magát azzal, hogy csalás volt és nem fogja fel, hogy másfél millió szavazóval le vannak maradva a fidesz mögött, akkor megint becsapják magukat és négy év múlva megint zakó lesz.
Szal ha már a józan észre nem hallgatsz, akkor legalább a sajátjaid tanácsára odafigyelhetnél.

Persze tőlem nyugodtan nyomhatod vallási fanatikus stílusban a konteokat is, mint mondtam a Miép is ezt csinálta, sokra ment vele.

eßemfaßom meg áll 2018.04.11. 19:52:39

"Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek.."

- A Nagyon Demokrata Miniszterelnök -

VáradiJános 2018.04.11. 20:31:29

@Pop40: invalid-et ekèzed, te buta patkàny? Fidesz-ellenes ő is, csak annyira segghülye dk-s faszkalap vagy, hogy nem érted meg amit ír.

Sir Galahad 2018.04.11. 20:45:51

@Pop40: Nem haragszom, veled is együttérzek, remélem, hamar túljutsz ezen a nehéz időszakon. Mint egy másik hozzászóló írta, a fideszesek kb. ugyanezt élték át 2002-ben. Szerintem felesleges ilyesmiért bárkit bántani.

kvadrillio 2018.04.11. 20:54:54

..és végre Orbán a Viktor, leveszi ólommellényét és Mátyás király módjára bevegyül hőnszeretett népébe, elbeszélgetvén közvetlen közelről velük arról, hogy miként is vixelték be őt az első helyre, hogy Ő kabja a legtöbbet ! :o)))

...ÉS .....MEGSZŰNTENEK FÉLELMEI, HOGY NETÁN...TÁN AKAD VALAKI, AKI VÉLETLENÜL LEOKÁDJA ŐT MÉRGÉBEN.....:o)

ÉJJEN A KIRÁLY ! :)

AZ ÉN MESÉM IS TOVÁBB TARTANA, HA NEM TUNNÁM, HOGY EZ A HŐS KIRÁLY, CSAK EGY FÉLŐS KIS PORSZEM, A KALAHÁRI SIVATAGBAN...:)

kvadrillio 2018.04.11. 20:57:48

MINDEN ESETRE, MÉG SOKÁIG FOGLALKOZTAT MAJD EGY GONDOLAT, HOGYAN GYŐZHET EGY EMBERKE OLYAN TÁRSADALMI KÖZEGBEN, AHOL NÉPSZERŰSÉGE HOSSZÚ ÉVEK ÓTA DRASZTIKUSAN CSÖKKEN ???!!!

.....mert....gondolkodni....JÓÓÓÓÓ ! :)

Ad Dio 2018.04.11. 21:06:35

Ki kell engedni a gőzt. Sok értelme nincs, de ha utána jobban esik a sör, már megérte.

Gerardus A. Lodewijk 2018.04.11. 22:01:39

@Lilli_Csiribiri: "Ha a demokrácia a többség uralma a kisebbség felett"
A demokrácia nem valaki _feletti_ uralmat jelent, hanem szerintem azt, hogy a többség és a kisebbség közös játékának közös szabályait közösen alkotják meg a felek, persze úgy, hogy a többségnek több beleszólása van, mint a kisebbségnek, de éppen csak annyira, hogy a kisebbség ne puszta tárgya legyen a szabályoknak, hanem ő is alanya.

invalid user name 2018.04.12. 06:57:47

@VáradiJános:

Csak haragos.
Én meg nem vagyok fidesz ellenes.
Gyűlöletkampány ellenes vagyok.
Meg korrupció ellenes.

invalid user name 2018.04.12. 06:59:53

@Gerardus A. Lodewijk:

Ez szèp idealista elképzelés, de nem elég, ahogy a nyugateurópában is termèkeny talajba hullott orosz propagandát elnézem.

eßemfaßom meg áll 2018.04.12. 07:16:14

@Gerardus A. Lodewijk: Jó elmélet, a valóságban viszont mégiscsak az hozza meg a döntést aki a felelősséget is viseli érte. És ez nem az ellenzék.

eßemfaßom meg áll 2018.04.12. 07:20:30

@Sir Galahad: "a fideszesek kb. ugyanezt élték át 2002-ben" Azért nem egészen, 2002-ben teljesen reális esély volt egy fidesz ujrára, pár % különbségen múlt (helló Centrum párt minden választást eldöntő kamupártok ősanyja és egyben legnagyobbika) most meg az volt a reális kitűzött sikercél az ellenzéknek, hogy nem 2/3al győzzőn a fidesz csak sima többséggel. Senki nem gondolta egy pillanatig se komolyan a kormányváltás lehetőségét.

invalid user name 2018.04.12. 09:35:55

@eßemfaßom meg áll:

FELELŐSSÉGET visel érte? milyen felelősséget? kicsoda? habony árpád? rogán antal? szatmáry kristóf? ugyan már, ezt te sem hiszed el :)

invalid user name 2018.04.12. 09:36:42

@eßemfaßom meg áll:

"Senki nem gondolta egy pillanatig se komolyan a kormányváltás lehetőségét."

attól tartok, hogy a jobbik meg az lmp elhitte a saját propagandáját és fokozatosan beleélték magukat.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.12. 09:50:48

@JorEl: Így van, ezt szebben nem tudtam volna összefoglalni. Talán még annyival kiegészíteném, hogy a csürhe, nem csak azt képzeli, hogy szűk baráti körük az egész ország, hanem azt is, hogy aki a fideszre szavazott, az egyben csalt is.

Amúgy a MKKP által elért eredmény komoly jelzés értékű, mert gyakorlatilag kampány nélkül jött nekik össze az 1,6% . Ilyen mutatók mellett, rá kellene jönni, hogy egyre többeknek van elegük abból, hogy a libsik csak hisztiznek, a (mindenkori) kormány meg csak lop.

A jelenkori ellenzék támogatóinak a 2006-ban beégett arcokat és pártokat ott kellene hagyni a genyába, és egy vállalhatóan tisztességes, nem lejáratott ellenzéki erő mögé beállva lenne mit keresnie. Amíg ez nem történik meg, addig ne is számoljon senki azzal, hogy az Orbáncféle bandát megdöntheti.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.12. 09:57:30

@ben2: "... de ha a baloldal most felmenti magát azzal, hogy csalás volt és nem fogja fel, hogy másfél millió szavazóval le vannak maradva a fidesz mögött ..."

Eleve a baloldalhoz hozzászámolni a Jobbikot és a táborát, észveszejtő f@szság. A szalonnácik sosem lesznek liberálisok, sokkal jobban ragaszkodnak a saját gumicicájukhoz, mint bárki más a magyar politikai palettán. A Jobbikosok valszleg a DK-val és a Maszoppal sosem fognak koalázni kormányzás érdekében.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.12. 10:02:27

@Gerardus A. Lodewijk: Ez barom ság!

"A demokrácia a csőcselék uralma."

Ezt tudjuk Platón óta, és ismét bebizonyosodott, hogy igaza van!

A választás előtti és utáni hiszti ékes bizonyítéka annak, hogy nincs mértékletesség, a hatalom megszerzése vagy megtartása az egyetlen cél, ennek mindent alárendelnek.

$pi$ 2018.04.12. 10:52:13

@Magánvéleményem: "Ilyen mutatók mellett, rá kellene jönni, hogy egyre többeknek van elegük abból, hogy a libsik csak hisztiznek, a (mindenkori) kormány meg csak lop. "

Ha egyre többeknek lenne elegük a fideszből, akkor egyre kevesebben szavaznának rájuk.

invalid user name 2018.04.12. 13:37:54

@$pi$:

Nem a fideszre szavaztak, hanem a kerítèsre. Nagy különbség.

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2018.04.13. 01:28:06

"Miért rossz ötlet a tüntetés?"

Mert nagyon pofanverjuk a libbantakat.
süti beállítások módosítása